Halloj!

 
 
Halloj kompisar! Volley2000 mästerskapet är i gång och min uppgift blev media! Ganska chill måste jag säga!
Har gått runt hela dagen och intervjuat massa små ungar och även de coola lite äldre som spelar u15. Väldigt kul faktiskt. Blir lite kär i alla små söta ungar, speciellt den mörkhåriga killen i sista videon! Så söt!!
 
Förövrigt spelade vi uppvisningsmatch igår för alla i mästerskapet. Hade så ont i min fot så det fanns inte men klarade mig igenom det ändå. Idag hade det blivit ännu värre så tror jag har en inflammerad hälsena nu. Som tur är har vi ingen boll träning nästa vecka så förhoppningsvis blir foten bra tills nästa helg då det är u19!
 
Ni får ha det så bra, puss o kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0