Nu får vi se om detta funkar

Hej kompisar, det var ett tag sen...
Jag gör det här inlägget från mobilen som vanligt och om det inte funkar så kommer jag förmodligen kasta den i golvet. Hehe nej men en av anledningarna till att jag slutat är för att blogg appen på mobilen inte funkar och det är så smidigt att blogga här ifrån.
Vad har hänt då? Typ allt, kollade mitt sista inlägg som publicerats (har gjort typ tjugo efter det som inte kommit upp) och insåg att det är den här perioden jag verkligen borde bloggat! Allt har varit så himla härligt! Kort sammanfattning är väl sleepover med rig tjejer här i Halmstad, vm-kval, fest, landslagsuttangning, mera fest, mys grillning, nakenbad, ännu mera fest, fyllt arton, midsommar hade fest sprungit, sprungit, sprungit och slutligen lite utgågar. Ja haha typ så ser det väl ut. Så överlycklig att sommarlov ( nästan i alla fall)! Hoppas ni haft det bra under den här tiden också så ska jag försöka bli bättre med uppdateringen. snart är det dags för läger igen och sedan bär det av till Belgien och 8-nationers!

Fred ut kompisar!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0