Vissa lov är helt enkelt bara lite bättre än andra

 
 
 
 
Jag tror nog att ni förstår att mitt jullov har varit väldigt bra. Hade inte kunnat be om så mycket mer.
Vi hade det hur bra som helst i gran canaria, vädret och allt annat var på våran sida helt enkelt. Att få träffa bästa Sara igen och verklgien få umgås med henne på riktigt istället för ses på korta helger var så himla underbart!
 
Väl hemma stannade jag kvar hos min Farmor och Farfar i Uppsala. Där tillbringade jag några dagar och återhämtade mig från resan, blev matförgiftad efter resan så det behövde jag, och träffade min fina släkt. Har inte sett dem på evigeheter så det var väldigt kul.
 
Igår träffade jag även min otroligt saknade Borkis som jag inte sett på hundra år, åh vad jag har saknat henne! Nu är jag tillbaka i Falköping och håller på att packa upp och fixa i ordning. Känns himla jobbigt att vara tillbaka om jag ska vara ärlig. Hade gärna haft lov en vecka till men samtidigt är det kul att träffa alla igen! Min lilla sambo har dock inte kommit tillbaka än så sitter och väntar på henne nu.
 
Hoppas ni också haft ett jättre bra lov! Kramis
 

Kommentarer
Postat av: Pappa D

:-)

2013-01-07 @ 15:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0