On the first page of our story

 
 
 
 
 

 
 
Hej mina vänner!
Klockan är nu en minut över tolv vilket innebär att det är ett dygn närmare skolstart.
Min ångest som kom över mig när Thea berättade för mig att det bara var en vecka kvar är nästan bort nu. Jag hade nämlingen gått runt och trott att det var två.. haha ville väl inte inse faktum.
Kollade igenom lite bilder från två år sedan, bara några dagar innan jag skulle börja mitt första år. Kan inte förstå att vi ska va äldst nu. Kom ihåg hur kul allting var ibörjan. Allt var så nytt och spännade. På ett sätt känns det som att jag är på samma ruta som då, men samtigt så sjukt långt ifrån. Hade nästan velat börja igen.. men samtidigt inte för hur kul det än var så var det sjukt jobbigt också. Ska bli ganska skönt att komma tillbaka och vata var man har allt och alla. Det är ju trots allt sista året vilket många säger är det roligaste men studentfester och massa annat hit och dit! 
 
Förörigt har min sommar varit väldigt bra! Allt har varit toppen, ah beligen var väl inte det bästa, men förövrigt. Synd nu i efterhand att jag inte uppdaterat under sommaren men men. Har verkligen inte känt för det och då är det lika bra att skita i det. Den lilla detaljen med körkort blev aldrig riktigt av men what´s the rush egentligen, behöver det inte förens jag slutar gymnasiet ändå men förhoppningsvis är det mitt snart.
 
Nej dags att sova, måsta ju komma in i rutiner igen, kramizar
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0