Början på slutet av något riktigt bra!

Heellu bloggen! Har haft ganska fullt upp de första dagarna här i Falköping. Kom Tillbaka med Jessica i lördags eftermiddag och efter det börja vi 95 tjejer och killar som kommit fixa oss för kvällen. Vi var på en 18- årsfest mitt ute i ingenstans och det blev en väldigt lyckat kväll!
I söndags hängde jag med Thea hela dagen. Elin kom också tillbaka så vi fixade klart allt i lägenheten och hade myskväll. Kan inte med ord beskriva hur skönt det är att ha egen lägenhet och vardagsrum framförallt!! Det blev väldigt fint tycker jag! Kan visa lite bilder senare.
Igår var det första träningen som gick sådär men kändes ändå helt okej  och var faktiskt kul. Har inte varit speciellt taggad på att komma tillbaka till volleybollen om jag ska vara ärlig men hoppas på att det kommer bli en kul säsong nu! Inatt hälsade vi även de nya RIG eleverna lite extra välkomna så är ganska slut nu.
Neej nu ska jag äta lite innan träningen, Fred ut!
 

Bilder från i lördags på mina fina tjejer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0