apartment

 
 
 
 
 
 

Här ser ni lite bilder som jag snabbt tog på mitt rum och vårat vardagsrum. Helt sjukt hur bra jag redan trivs här, kan inte fatta hur jag orkat bo i korridor i två år nu. Tycker vi har fått det väldigt fint faktiskt så är supernöjd!
Ska sätta upp lite foton ovanför min säng i mitt rum tror jag sen är jag helt klar. Synd att vi bara ska bo här i ett år men bättre sent än aldrig.
Första veckan är avklarad och har varit as kul. Haft grillkväll med alla rigare, natt badat med mina 95-tjejer mm. Ikväll ska vi ut igen och se De Vet Du som är i stan. Får passa på när vi har lediga helger för sen är det dags att skärpa sig. Träningarna har gått varit riktigt bra hittills så jag hoppas detta blir en bra säsong och sista år jämfört med förra året. Nu ska jag börja på min första inlämningsuppgift som vi redan fått, yeeeey. hare fint
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Ser bra ut Klara! :D

2013-08-24 @ 15:32:27
URL: http://tivoo.blogg.se
Postat av: M

Fint!!!

2013-08-25 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0