you don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have


 
 
 
 

 
Känslan av att inte behöva på upp vid sju känns så himla bra när man är van vid att börja 8 och 9 varje dag!
Har nu på mogonen suttit och ätit frukost i lugn och ro och gjort min engelska läxa. Igår hade vi 95or den först träningen som var den ända acceptabela sen vi började efter sommaren och det var så himla kul! Känns som att alla förstod vad jag och elin menade och mötet igår med alla 95orna gick bara super bra så hoppas verkligen att vi kan hålla idet här nu för jag tror att det kommer bli så mycket roligare då! Hur som helst rullar livet på nu, i Helgen ska jag och bella förmodligen på festligheter i Skövde på den tredje musketören ker hem. Plugg och Spa dag ska vi också ha och jag ska tona mitt hår, ha det fint puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0