We will all laugh at gilded butterflies

 
Ja ni en till vecka har gått, förre helgen var det knallecupen som var lite känslomässigt jobbig.
Veckan har i övrigt flutit på hyssat bra, hade bland annat orientering idag vilket var det värsta jag varit med om förra året men idag gick det faktiskt väldigt bra så känner att mitt A i idrott bara blir mer säkert, skönt
Idag på träningen fick jag även veta att jag ska få följa med elitlaget i helgen så just nu håller jag på packa och greja för kommer vara borta hela helgen. Är lite nervös men för min del kan det bara på bättre än vad det gjorde förra helgen. Nej nu ska jag sova ha det fint! kram
 
Bilden är från matchen mot Holland i somras, den vinsten var obeskrivlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0