Cold monday

 
Ja då var helgen över och det var måndag igen, Jag och bella hade ingen träning idag då
vi spelat hela helgen som vi drog ner till ett café i stan och satte oss och plugga, så skönt att vara en normal tonåring ibland! Mysigt som bara den var det och ute var det kallt och blåste.
 
Helgen i lindesberg gick bra, vi kom till final men förlorade tyvärr den. Jag fick spela tre sett samanlagt vilket jag tycket var helt lagom, har aldrig spelat elit innan så det var kul. Gick ganska bra med ett undantag så jag är nöjd ändå. Känns ganska mycket bättre än förra helgen ja! Har även kännt att gnistan för volleybollen varit en aning låg så hoppas den kommer tillbaka nu! Helgen var i alla fall kul!
 
Nej nu ska jag tända lite ljus, plugga lite mer och sen gosa ner mig i sängen, peeacce out!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Mysigt!!

2012-09-25 @ 15:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0