Volleyballproblems.com

 
 
When your teammate sends a free ball out of bounds.
 
 
 
When you try to serve a short ball and it bounces under the net.
 
 
When the girls on the other team are all wearing matching sparkly headbands
 
 
When you try to walk down the stairs after your first day of double practices.
 
 
When you make a fantastic dig off the best hitter from the other team.
 
 
Hejsan svejsan, Har precis avklart tisdagen ( världens värsta dag ever!!!!! ) galant.
Eller ja, den är inte över en då jag har en kemiprov som det ska pluggas till.
Förörigt har jag suttit och skrattat åt de här goingarna ett tag. Fick även veta igår att jag ska
följa med elitlaget till Gislaved imorgon kväll! Ska bli skoj
nej nu ska jag hoppa in i duschen, ha det fiiint!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Superkul bilder!
Lycka till ikväll!!!!! Pussar!

2012-10-10 @ 09:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0