trött på det

 
 
Jaa ni, som ungdom finns det ganska mycket skojigt man kan hitta på en fredagskväll. Allt från myskvällar till
roliga fester med härliga vänner. Någonting som dock inte känns helt okej är att sitta och plugga.. Men som vi alla vat natur = no life. Att svenska arbetet aldrig vill bli färdigt heller gör ju inte precis saken bättre. Men jag kämpar på till tolv sen vägrar jag att ens titta på arbetet en endaste gång till!
 
Imorgon kommer i alla fall min familj upp då det är föräldrar möte som gäller i helgen. Hela huset kryllar med människor. Imorgon är det även hemma match och efter den supersköna seriestarten förra veckan med vinst mor södertälje tycker jag att vi ska plocka på ytterligare tre poäng.
 
Nej nu måste jag fortsätta, ha det fint!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0