straight lines

 
Den här dagen förtjänade ett inlägg, eller inte riktigt men det var liksom dags igen.
Vad har hänt på senate? Jo ni, jag har haft namnsdag och fått ett kort och pengar av farmor och farfar, tack så mycket! visste inte ens själv att jag hade namnsdag förs jag fick ett litet brev , ni är bäst!
Hmm vad mer, jo jag har gjort en av mina största tabbar någonsin, men sånt måste vi också vara med om. Har även insett att rykten är något vi alla ska ta med en VÄLDIGT stor nypa salt!
Ja, mår ganska bra just nu helt enkelt, det har hänt massa som fått mig att inse vad som är viktigt i mitt lilla liv och vad jag ska ta vara på.
 
Idag har jag i alla fall pluggat på lilla blå med Elin, i helgen blir det seriepremiär mot södertälje, over and out
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0