ÅTTA saker om mig

 
 
 Jag har väldigt dålig syn på ena ögat
 
 
Älskar choklad över allt annat som går att äta, tätt efter kommer sushi, mjölk och avokado
 
 
Tycker nästan om all sorts musik
 
 
Är otroligt rädd för att bli sårad/bortgjord och öppnar mig därför för väldigt få
 
 
Det sociala är otroligt viktigt för mig. Trivs jag socialt finns det inget stopp på mig, pratar non stop. Trivs jag inte socialt vantrivs jag verkligen, blir tillbakadragen och kan inte vara mig själv!
 
 
Jag har ofta ganska lätt att få igång ett samtalsämne i stela situationer, eller ja det beror på hur stel situationen är
 
 
Jag hatar att välja och kan ibland har sjuk beslutsångest, gäller mest stora grejer men ibland är det grejer som när jag ska tvätta mitt hår och sånt... hehe
 
 
Hatar jenas, det är det mest obekväma man kan ha på sig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0