The big big bang

 
Igår var en bra dag även fast jag inte mådde speciellt bra. Lite halv sjuk tror jag. Spenderade hela dagen med Elin, skulle bland annat klippa mig men det gick inte så bra och blev inte av. Vid fem var det match med B-laget, vi spela ganska uselt men vann trots allt. Lyckades gå och bli poäng bäst och slå personligt rekord med 21 eller 22 poäng men helt ärligt tyckte jag inte att jag spela speciellt bra, men kul i alla fall. Sen åt jag middag med dessa snyggingarna och på kvällen vandrade jag och Elin till killarna för filmkväll hoss sebbe. Idag är jag helt ensam då både Elin och Bella spelar. Känns inte rikigt bra då jag blivit sjukt sällskaps sjuk på senaste tiden men får la passa på att få lite plugg gjort! Ha det bra finisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0