It is a big deal



Har precis gjort skriftliga nationella engelska och har hål i 40 min till. Gick helt okej faktiskt var en aning nervös innan. Promblem med engelska har jag aldrig riktigt haft men grammatik och stavning är inget starkt ämne.. jaja hoppas på det bästa.
Från att igår känt mig allmät trött på livet, framförallt skolan och falska människor, känns det här som en bättre dag.
Det är vid tillfällen som igår då jag verkligen inser varför jag väljer de vänner jag gör. Alla har vi våra brister men det viktigaste är att man står upp för sig själv men inte sårar och trycker ner andra med mening. Gränsen kan vara svår och ingen är perfekt men då finns det inte heller någon anledning att påstå det. Det här är inte personligt riktat till någon. Tycker bara det är en tankeställare för oss alla då jag blivit så sjukt jävla trött på det är beteendet!


Nog om det, behövde bara få ut det ur systemet. Efter som solen stekte på riktigt varmt igår kör alla 95or idag på barbent och jag får inviga mina "nya" shorts, lovely!

, Hare feeeint peeople!




Kommentarer
Postat av: M

Heja sötnos! Bra jobbat i skolan -njut av välförtjänt sol!

2012-05-03 @ 13:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0