Vårkänslor




Visa känslor med munnen ja! Hmm vad ska jag börja? Förlåt för att jag inte bloggat blablabla osv.
neej tror inte det. Nu är jag här igen och tänkte försöka komma igång lite igen!

Förövrigt har den här veckan startat mycet bra! Hannisens födelsedag igår som firades på Gondolino.
Mycket fin kväll men en aning för mycket grädde i maten med ett stort glas mjölk till det är inte bra för magen!
Gott var der i alla fall! Matte tenta provet fick man också tillbaka igår vilket förhoppningsvis kan leda till ett B i slutbetyg vilket hade varit awesome. Denna dagen har också startat mycket bra med Engelska nationella muntliga och gick bra hoppas jag. Sedan glass och lite mys på stan med Bells och spanska ute i det fina vädret! Nej nu har jag haft hål och ska bege mig till sista lektionen idag som är biologi och sen ikväll är det dommarkurs! Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0