Godmorgon






Har försökt legat och tvinga mig själv att somna om i en och en halv timme nu men sömnen vill inte komma tillbaka. Synd hat inte kunnat sova ordentligt på en vecka nu och är ganska trött på att vara trött. Ligger och startar min dag med nya favorit kakorna istället. Var ju tvungen att hitta några nya då de slutat sälja Chokladterapi på Ica. Dem tyckte väll att jag inte behövde mer terapi och därför har jag nu gått över till Chokladglädje, Supergooda. Nog om det. Imorgon ska jag spela beach med min nya storasyster Elin. Hennes lilla syster Klara blev sjuk så då får jag ersätta. Ska bli väldigt roligt faktiskt. Idag måste jag dock plugga en massa om jag inte vill få F på mitt samhällsprov, två biologi prov och Engelska redovisning. Ja ni förstår!
Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0