What you gonna do when they come for you?

Hittade den här gamla bilden från när jag och mina barndomsvänner och våra mammor vari Barcelona för två år sedan! Gud, det var en sådan otroligt rolig resa!
.
Hoppas allt är bra med er alla där ute! Sommarlovet rullar på och jag har varit på stranden idag (säsongs premiär!) men Larsson, var dock inte det finaste vädret men fungerade ändå! Har precis kollat Bad boys 2 med min mamma och imon blir det ett besök hos frisören, äntligen! Annars då, ska försöka öka min träning nu lite innan träningslägret börjar. Har tagit det lite lugnt nu i tre dagar på grund av att knät protesterat och förkylningen var lite jobbig och det märktes verkligen igår när jag ute och sprang, gud vad jag fick pusha mig själv för att orka sista biten vilket annars inte brukar vara något problem. Så det blir kondition och styrka nu varannan dag varje dag innan jag åker tillbaka till lägret så jag är fit for fight. Efter Italien har vi ju ändå träningledigt, ändå gången på året, så lika bra att köra på!
Nej nu blev det här nog ett väldigt tråkigt inlägg, aja god night folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0