No life

 
Hej här har ni en tjej utan liv, det är en jätte konstig bild jag vet men tyckte den var lite rolig för jag ba " ska bara ta en bild" och så nös jag hahhahha, fast ne. I alla fall som rubriken talar om så har jag inte mycket till liv just nu. Mina senaste dagar har bestått av äta träna äta vila äta träna äta sova men gör ju allt med tolv underbara tjejer som bildar världens goaste landslagstrupp så kan ju inte klaga! Dessutom gillar jag det här livet och snart kommer det vara så värt allt slit när vi går på planet i köpenhamn och åker ner till venedig, Ska bli så kul!
 
Nej nu ska jag sova men i morgon kommer den dagliga träningsshemat bytas! En vilodag som kommer bestå av endast en timmes bollpass sen yoga och sen BIOOOO, yeyyy
 
massa kärlek till er alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0