I love this city!

 
Hej på er! Just nu är jag så himla glad, och ja det beror mycket på att det va så himla fint väder idag och jag och mina kära vänner bara har legat på stranden och njutit av solen. Turisterna har kommit med så det är mer folk nu och mer livat vilket är super nice. Igår var jag hos frisören vilket var jätte skönt att bli ompysslad lite och sen satt jag och johanna och chillade på Expresso house, den tjejen är så go!
 
Nu har jag ätit med familjen och springer runt och packar för imorgon bär det av mot falköping igen!
Är inte jätte sugen på träningläger om jag ska vara helt ärlig, men ska bli himla kul att komma tillbaka och träffa alla goingar och om en vecka drar vi till Italien för 8-nationers! Ska bli så kul!!
 
Ha en fin kväll alla! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0