17.29

 
Shoo baloo, blev inget frisör besök idag inte då det inte fanns någon tid men tack o lov kunde dem klämma in mig imon. Vandrade istället runt i det äckliga vädret med Larsson, bli nog åska i kväll. Imorgon kommer Anton och pappa hem så då blir det lite mer liv i huset och sedan på måndag åker jag tillbaka till Falköping. Ser verkligen fram emot det faktiskt, blir så lamt att gå hemma för länge så ska bli kul med lite omväxling! Nu ska jag se om jag orkar ta mig ut på en jogging runda som mitt andra träningspass idag.. får se
Hejsvejs ha en fin kväll kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde DE klämma in mig

2012-07-10 @ 20:04:27
Postat av: Anonym

imorgon

2012-07-10 @ 20:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0