Smile with your eyes and take it real slow



Hej på er alla mysiga människor där ute.
Idag har jag hunnit med ganska mycket. Spelade första allsvenska matchen
som gick hmm inte så bra, vi losa. Men men, min famlij är här i staden så nu på kvällen var vi ute
och fira pappa som fyllt år. Grattis pappa! Sen har det även fixats lite i mitt rum de två senaste dagarna.
Köpte lite växter i går med Bella och idag kom mamma och pappa med en ny kudde (som ni ser lite av på bilden), fotoramar och dator stol så mitt rum är lite mysigt sådär nu, like i like. Har även hunnit med lite ap svår biologi.
Nu är jag på ett lite sådär mysigt känslosamt humör så om jag hade satt på en kärleksrulle han jag förmodligen börjat böla men jag är så himla trött så tror jag går och lägger mig istället. Match imorgon också så Goodnatt


Kommentarer
Postat av: PappaD

Tack för en jättetrevlig helg Klara! Du är bäst!!

2012-01-16 @ 08:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0