17.00

Hello på er!
Sitter i mitt rum här i Falköping och äter risifrutti. Kom hem för en timme sedan och har redan hunnit packa upp allt, diskat och städat mitt rum. Duktig tjej! Resan var en ny upplevelse. Rolig och jobbig. Klockan 23.40 igår steg vi på tåget i batsuträsk (....) och har åkt tåg hela vägen tills nu klockan fyra, Plus tåget dit och buss och färja och allt vad vi åkt tror jag att det sammanlagt var 44 timmars resetid men helt ärligt känns det som resande i fyra dagar och tre nätter non stop. Vi vann mot Jomala men förlora ganska så hårt mot Norsjö.
Just nu mår jag så himla illa för blev så van av att allt rörde sig hela tiden så att sitta helt stilla nu känns jätte konstigt. Min hjärna skvalpar typ fortfarande runt... haha. Nej nu ska jag chilla! Hoppa ni hade en lugn och mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0