Kan bara bli bättre

 
Hej på er! Första veckan är nu avklarad. Har inte varit speciellt rolig måste jag säga. Har gått och taggat hela sommaren för att börja träna och nu går det bara riktigt dåligt. Kan bara bli bättre i alla fall. Nya kläder har vi fått också och dem är inte att klaga på!
Skolan har varit hur chill som helst, har sammanlagt haft två lektioner så i torsdags var jag helt ledig, ganska underbar start! Men nästa vecka börjar allvaret och mitt schema är hemskt utan en enda sovmorgon och slutar efter tre varje dag.. jaja
Saknar min fina familj och Hanna super mycket också! Nu ska jag gå in till Elin som lättar upp allting och kolla film, ha en fin fredagskväll! pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0