Hey hey you you

Jag och Elin i Lördags
 
Har haft en en ganska så lugn dag idag, hade morgonträning i två timmar så på eftermiddagen nu har jag varit helt ledig, efter skolan drog vi ner till den lilla byn och kollade runt i affärer, lite mysigt faktiskt.
 
Pratade med min Pappa för ett tag sen och bestämde att jag ska följa med dem till stockholm nu i helgen så blir ingen matfestival för mig. Ska bli skönt att komma i väg lite för har inte varit på det bästa humöret på sistone och orkar snart inte ens med mig själv. Neej nu ska jag göra klart med min Engelska läxa och sen ska jag gå över till min baldejt och hämta skavsårs plåster för mitt stora köttsår på hälen, kul liv
puuss hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0