Chasing the sun

 
.
Hej på er, som vanligt vaknade jag alldeles för sent idag, förstår inte hur jag kan behöva sova 11h varje natt.
 
Igår satt vi på kursen i fyra timmar, sen följde Johanna med mig hem och kolla OS finalen i Beachvolley.
När jag vaknade i morse blev jag jätte lurad av solen som sken in genom fönstret, fick förhoppningar om att man skulle kunna åka till stranden men nej så var inte fallet. Är ganska så avundsjuk på Bella som åker utomlands nu innan skolan börjar, hade jag också behövt. Men förhoppningsvis ( cross my fingers) blir resan i vinter av för det vore så otroligt härligt. Om jag känner behov av värme och sol nu kan jag inte ens tänka mig vad jag kommer känna då.  Idag har jag lite ärenden som ska göras, vill även träna men först och främst nu blir det fysik! Kraam
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0