Sweat is fat crying



Här har ni en tjej som haft två nationella prov idag, Börjat 8 slutat 4 iväg och tränat 2 h timmar centerträning och sedan det jobbigate fys passet EVER!! Grymt av oss!

Förövrigt hade jag en trevlig helg hemma med tjejkväll och födelsedagsfirande och en massa matte.
Har även fått veta att jag är en av dem ska som ska vara med på träningslägret för u18 landslaget i sommar och ska träna som f*n för att komma med till Italien.

Nej allt jag har lust med nu är att lägga mig i sängen och äta choooklad men nej, ska äta ett äpple plugga lite och heja på Barcelona bara för att vara sådär äckligt duktig! Kram


Kommentarer
Postat av: s

jaa hejja som FAAAN, they need our support klara!

2012-04-24 @ 21:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0