Hejsan


Ja då var man tillbaka i lilla falköping och påskenlovet är nu slut. Eller jag kom ju faktiskt tillbaka igår och har ju fortfarande en halv dag kvar men ni fattar. Mitt lov har varit bra i alla fall. Så fort jag hittar min datasladd kommer det lite bilder här på bloggen. Just nu är jag ganska så forever alone här upp men tror det kommer börja trilla in lite människor efter tre.
Igår var vi och kolla på den tredje SM-finalen på herrsidan som Linköping vann! Idag är det även den första SM-finalen på damsidan och jag ska följa livescoren klockan fyra! Gooo H/H!!!!






That awkward moment when you realize that the round thing that comes around in movies whenever a awkward moment happends actully have a name.. marklöpare! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0