Tomma händer




Efter två timmars meninglöst plugg av matte när jag kämpar som ett djur men har ändå inte fått något
 gjort för fattar inte ett piss känns allt så jävla meningslöst! Orkar verkligen inte mer!

Har mattediagnos på tordag och det kommer verkligen gå åt helvete och dessutom har
jag en feta inlämning denna veckan på Samhällkunskap som han tror man kan bli klar med på
ev vecka när man tränar 24/7 och spelar match hela helgen.
Det jobbigaste av allt är att jag inte ska eller FÅR ha skolan i tankarna den här veckan utan
det ska bara vara fokusering på NMNMNMNM

Ska försöka mig på lite fysik nu men går inte det heller tänker jag ta eb dusch och kolla lite one tree hill
för att sedan sova, har ju morgonträning imon....


Kommentarer
Postat av: yoyo

Du klarar det klara!!!!!

2011-09-20 @ 16:00:20
Postat av: Pappa D

Ta nya tag idag Klara! Du är på gång med matten (1001010011). Du behöver bara fokusera på volleyboll när du tränar eller spelar, inte i skolan eller då du gör läxor. Men jag måste erkänna att det ska bli kul att se er i helgen...

2011-09-20 @ 16:45:14
Postat av: Mikaela Alfvén

Men Klara, jag fattar nada i matematiken och undrar hur jag ska klara av så många mattekurser om det redan nu är jättesvårt. Fysiken hänger jag knappt med i och biologi suger - vem bryr sig om äckliga djur och 80 st onödiga fucking växter?

Tänk positivt, bara du klarar dig genom varje prov, preciiiis klarar dig. Så får du ju dina poäng! :) Om JAG klarar naturlinjen, så klarar nog du det också, jag är inte alls intresserad av NO (bra val där) haha. "Fixar du detta kommer du tacka dig själv senare" så får jag tänka varje dag. Känns som om ALLA fattar utom jag liksom, men så är det ju inte faktist!



ps. du kan ju välja samhällsinriktningen sen, jag är rätt inne på det just nu iaf.

2011-09-27 @ 18:20:15
URL: http://heymikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0