The burning flame is not the same if it never felt like fire

.
.
.


Efter världens pissigaste kväll här i förrgår börjar
allt kännas bra igen och jag är glad igen! Ända in!
.
Skolan har löst sig för stunden även om det fortfarande är sjukt mycket!
Tankarna på att byta linje börjar komma igen men tänker kämpa på ett
tag till.

Igår hade jag den bästa träningen sen jag började på rig och det
var så jäkla kul! Idag gick också bra och det behövdes i med att jag varit 
lite nere. Är så trött på att umgås med männiksor som 
får en att känna sig meningslös när det jag har
så mycket andra härliga människor runt om som gör mig glad!

Nog om det! Imon börjar allt...
Imon är det först lagfrukost sen har jag bara en lektion. Sen fär jag ledigt då
det massa saker som ska göras innan NM. Ska träna ha teori, lära oss nationalsången (haha) och massa annat.
Imon kommer även alla andra lag och är jätte nyfiken på stt se hur dem ser ut!
Sen på Fredag smäller det och på lördag får jag träffa min kära familj igen som jag inte sett på en månad!
Puss på er min kära vänner där hemma också! Saknar er jätte mycket!
.
Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen få lite plugg gjort!


Kommentarer
Postat av: yoyo

Härligt klara! Allt kommer lösa sig och kämpa på så mycket du kan!

Du är jäkligt grym som klara av både en massa plugg och så mycket träning som ni har, bra! :D



KLARA KLARA DET! :D <3

2011-09-22 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0