New in - Skövde







Det här är vad som fick följa med mig från skövde igår!
Är super glad över smyckeshållaren och Skinnjackan även
om den var en storlek för stor.
.
Igår på kvällen blev vi hembjudna till en fest så vi stack dit för att se
var det kunde vara för folk där, Man känner ju knappt några i Falköping än, men
det var så ganska lame så vi stack hem rätt tidigt och hade filmkväll istället.
Nästa helg är det Ållefesten som skolan håller i så jag hoppas det kommer bli riktigt roligt!
Man ska klä ut sig och det är sport tema och om vi inte kommer på något bättre alternativ
går vi som volleybollspelare! haha brist på fantasi..
.
Den här dagen har det varit än slapp söndag med roomies här uppe,
har pluggat, lagat mat, dampat, skrattat och målat naglarna till gossip girl!
Vi åt för en stund sen och nu är det helt tyst i lägenheten så ska nog passa på
att fortsätta med matten fast den döödar mig!
.
Imorgon är det en ny vecka med uttagning till NM så går och lägger mig rätt tidigt i kväll
för vill vara i bra form och sen får vi hoppas på det bästa!
Ha en fin söndagskväll!





Kommentarer
Postat av: Johanna

vart köpte du smyckesstället???? finaste jag har sett :D

2011-12-08 @ 09:55:43
Postat av: klara

Haha på indiska för 179 riksdaler :)

2011-12-08 @ 22:27:31
URL: http://kier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0