Morning!

God morgon på er!
Sitter just nu på mitt lilla rum och bara tar det allmänt lugnt samtidigt som
som jag får i mig lite frukost.
Hoppas ni har haft det bra, jag har inte haft någon blogg lust och har inte haft
 någon tid heller för den delen för skolan går åt helvete just nu.
.
Idag är det i alla fall stuidedag så ska försöka få något klart i skolan idag. Redan vid
tolv är det träning för mig för idag ska jag få vara med och träna med elitelaget..
Sär lite nervös faktiskt.
Jaa kan inte göra mer en mitt bästa så får hoppas på att det räcker
och att benhinnorna inte dör idag.
.
I helgen är det i alla fall seriepremier med B-laget mot Södertälge! Ska bli jätte kul att dra i gång serien igen
och på tal grattis till mitt hemma lag som vann första div1 matchen igår! grymt tjejer!

Nej nu ska jag plugga lite pöss :)



Våran gruppbild har by the way kommit upp på hemsidan!
Jag har inga skor på bilden det är därför jag ser liten ut ..hehe ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

You rock klara! Grymt att träna med elitlaget! :D

Tack så mycket, det var en jäkla svajig match igår alltså :D

ps har skickat ett sms till dig :)

2011-09-29 @ 14:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0