Many thoughts blowing up my head, you're included in every one


.
.
.




Heej på er!!
Innan jag börjar det här inlägget måste jag bara börja med att säga hur
F'cking glad jag är just nu!! I Höst ska jag få bära blå-gula kläder och representera Sverige
i Nordiska mästerskapen!
.
Så nu till inlägget! Har överlevt den västa dagen i veckan med morgonträning lektioner 
utan mer än tio minuter i mellan och sen tio minuter från sista lektion tills träningen börjar...
Så har fortfarande inte varvat ner riktigt!
Sitter nu ensam på mitt rum för engångs skull faktiskt och ska snart bege mig ner i ett berg av plugg...
Hatar natur!
Glömde berätta i går men om ni ser på bild nummer två så ser ni ett sår på hakan.. Syns inte så bra
på bilden men det kändes kan jag lova! Jag,Hanna och Elin dampa lite när vi cykla hem
vilket slutade med att jag och Elin krocka, Elins fel mest såklart, och jag gjorde en dykinig ner
och skrapa up både hakan, knäna och händerna. Var inte så farligt men lite pinsamt
då jag hade mat i korgen som flög ut överallt och människorna i lägenheterna ställde sig
och glodde. I fortsättningen ska jag i alla fall ha hjälm när jag cyklar med Elin...
.
Nej nu måste jag plugga! Kommer nog sitta hela natten så lika bra att börja! Imon är det inte någon
träning igentligen men jag och Bella blev uttagna från ettan att ha träning med en os mästare i tyngdlyftning och frivändning eller var det var så för mig blir det hårt! Rätt coolt ända!

God natt på er!


Kommentarer
Postat av: S

hahahahahaahahaahaah

2011-09-07 @ 15:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0