Knallekuppen



Hej på er !
Hoppas ni har haft en bra helg. Ledsen för sån dålig uppdatering men har varit i Borås och spelat nästan
hel helgen. Det har gårr bra för oss, vi har vunnit fyra och förlora en vilket jag tycker är bra för att vara
första gången vi spelar tillsammans! Det gick faktiskt ganska bra för mig med, eller aa helt okej i med att jag varit lite
krasslig. Sverige kläderna är ialla fall invigde nu och jag är FATA TAGGAD för NM!

Nu ska jag dra ner till staden chillis för lite pizza med härliga människor! Ha en mysig söndagkväll!


Kommentarer
Postat av: Pappa D

Härligt Klara! Jag är stolt över dig. Skönt att det gick bra och att förkylningen inte förstörde alltför mycket. Vi kommer och tittar i helgen. Då får du din enorma "miniräknare" också.

Puss P

2011-09-19 @ 16:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0