BigFatMamaLama



Är helt slut efer dem jobbigaste dagen på länge!
Hade morgonträning i morse och sen var vi volleybollare tvugna att cykla upp för den branaste
backen ever i spöregn och typ storm för att sedan ha orientering med skolan. Fy fan säger jag bara det hade regnat så mycket så när vi gick i skogen sjönk man ner i leran ändå upp till anklarna och jag svär överdriver inte det minsta! Min skor är helt förstörda! Kom på nu att jag har värsta söta bilden på Elin som jag kan visa imon. Sen stack jag hem och sov en timme och sedan iväg till träning igen, gött liv!
Nej det var riktigt jobbigt att träna idag känner att jag håller på bli sjuk igeen och dessutom börjar jag känna av benhinnorna igeeeen, så ska till Sjukgymnasten på torsdag. Känns helt perfekt nu till Knallekuppen i helgen!
.
Nej nu orkar jag inte vara så negativ längre! Ska plugga lite och sen sova ut till halv nio imon då vi har sovmorgon, ska fan inte bli sjuk! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0