I hope I cross your mind once in a while

.


Heej på er!
Har precis varit och kollat lite Elitevolleyboll och tjejerna vann not gislaved.
Ledsen att jag inte bloggar just nu men vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har lite bloggtorka.
Dessutom känns livet som en berg och dalbana just nu, ena stunden känns det bra och sen
kommer det som en stor känslobomb över mig som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera. Allt som kändes så bra innan känns inge vidare längre. Aja längtar till Julen nu i alla fall så jag får komma hem lite.

Nej nu ska jag göra lite varm oboy och sen sätta mig och jobba på mitt tal, Kram!


Kommentarer
Postat av: M

Längtar hela tiden! Jul!

2011-11-24 @ 10:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0