With everything good comes something bad

.
.
.
Hejsan!
Har varit iväg från 8 i morse tills nu, kom hem för ungefär en timma sedan. Är helt slut och mina ben värker! Var som sagt i väg och spelade Skolvolleyboll DM i Falkenberg och det gick bra, vi kom tvåa. Var väldigt kul och spela på bra nivå i skolvolleyboll och kul att träffa lite volleyboll människor. Efter det gick vi och åt lunch och sen fikade i Falkenberg med skollaget, skit gott var det tog nån after eight kladdkaka. Sen åkte vi hem med tåget och de senaste timmarna har jag gått runt på stan med Johannizz. Har tyvärr inga bilder från dagen då min mobil dog men lägger snart upp ett inlägg på vad jag hitta idag, KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0