Trött

Är bra trött efter en lång dag. Det blev inget nationella i spanska idag vilket var väldigt skönt men det innebär att jag måste göra det någon annan dag. Men men fick tillbaka biologi provet idag och det gick väldigt bra! Vg+ så kan ha chans att få MvG i slutbetyg. Efter skolan gick jag och Sara ner på stan. HM har fått in så himla mycket snygga bikinis vilket dem alltid ska få när jag redan köpt. Men köpte med mig en i alla fall vilket är min tredje redan så nu får det räcka ett tag hehe ;) Efter HM satte vi oss o fika lite och sen iväg för att träna dem små. Paula var med idag och sedan efter träningen kom hennes pojkvän så vi satt och snacka lite om i sommar och så. Nu har jag bara vart hemma och kollat en film och ska nog fortsätta kolla lite. Imorron får jag se vad som händer men har inget planerat och jävligt lust att hitta på något. Nu ska jag fortsätta kolla film, puss god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0