THURSDAY

Hej där!
Sitter i sängen och smaskar på lite godis som jag av någon anledning tyckte jag förtjänade i dag..hehe.
Kom hem från skolan vi sextiden och bestämde mig för att jag pluggat nog för i dag så åkte ut med min familj till Tylösand för en liten promenad, längtar så himla mycket till sommaren nu!
Nu sitter jag och kollar på lite olika sidor efter skolavslutningsklänning och tror äntligen jag hittat en faktiskt, ska fråga mamma om vi kan beställa den nu så att den inte tar slut, hörs!

Kommentarer
Postat av: sssssssss

gott klarre nelly.com?

2011-05-19 @ 21:30:23
Postat av: Klara

Yupp S den är från nelly :) Har D svarat på din kommentar en?? haha

2011-05-19 @ 22:05:53
URL: http://kier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0