Sunshine

Godmorgon!
Så nu var det lång helg då vi är lediga på måndag. Har mycket som jag behövs göras i helgen och jag vill försöka plugga lite så att jag blir klar med så mycket som möjligt. Skolan känns väldigt jobbig nu med betygen men jag har lovat mig själv att vara nöjd vara bara jag kommer in på den linje som jag vill annars skulle jag bara känna mig så misslyckad. Igår var jag på stan och hittade massa fint som bl a ett par skor till skolavslutningen men kunde inte köpa något då jag inte har några pengar för tillfället. Får gå ner någon dag i veckan och shoppa lite. Tänker försöka vara ute så mycket som möjligt i helgen och ikväll blir det biooo. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0