Sliten Tjej

Blev ingen skola för mig idag. Var ganska död i morse när jag vakna och i med att det är tema vecka stanna jag hemma. Har fortfarande ingen röst än och börjar tycka det är lite väl jobbigt att hålla käften hela tiden. Mamma säger att en förkylning + en massa skrikande inte är någon bra kombination och har jag otur kan det ta en vecka innan det blir bra vilket innebär att inte prata på en vecka! inte riktigt min grej men det andra alternativet är att prata som en knarkare resten av livet så ska jag hålla käften så gott jag kan och hoppas det blir bra redan imorron ..hehe
Nu sitter jag och kollar lite TV och läser tidningar med mina förtjänade chokladbollar efter denna helgen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0