Sista

Idag var sista träningen någonsin med mitt lag, och jag visste inte ens om det. Lite hemskt ändå när man tänker på det, kommer sakna det jätte mycket nästa år. Fy fan :( men aa det är inte helt slut än med volleybollen denna säsong! Vi har U19 SM kvar att spela! Det är nog det SMet som räknas gå sämst men man kan ju hoppas för att de andra har gått så dåligt att vi ska ha lite tur i detta! Alla är typ skadade men det ska nog gå ändå, hehe..
Nu ska jag Äta och sen packa! imon blir det skola och sen direkt till Katrineholm. Får se om jag hinner uppdatera imon annars uppdaterar jag efter helgen!
Bild från Katrineholm i vintras

Kommentarer
Postat av: "Matte"

RP: My new obsession. Haha, det är fan inte kinnar! Nytt band I like, går nog över snart... eller inte...

Ett koreanskt band, men jag använder inte min blogg längre så, doesn't matter x)

2011-05-15 @ 18:37:40
URL: http://annatilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0