Monday

Tjenaa bloggen!

Kunde inte gör något inlägg i går för varje gång jag skulle publicera så blev det något fel. Men hoppas det fungerar nu i alla fall.
I lördags var vi som sagt och åt på uteservering och det var mysigt men lite kallt. Man vill ju  tro att det är sommar nu men det är fan e mig för kallt att ha shorts på kvällen!
På söndagen sen vakna jag upp av att min farmor och farfar åkte hem. Dem har varit här i lite mer än en vecka nu och det har varit så himla skönt när pappa varit dålig. Sen på förmiddagen stack jag i väg för att spela lite beach och sen la sig sara och jag oss vid nissan någon timme.
Det var lite om helgen, just nu ligger jag o sara på ballen och steeker och om ett tag blir det träning, hörs sen!
Lite bilder :
Såhär såg jag ut i lördags
Jag och palle lyckades inte bli bra på en enda bild så nöjer mig med denna!

Kommentarer
Postat av: maca maca yoyo

heeeej klara, din vän yoyo här

tänkte bara säga att du är söt tack och hej för mig leverpastej

2011-05-09 @ 14:43:15
Postat av: Klara

Hahah omgg kolla du är med på bilden ovan !!!!! FAN VA COOL DU ÄR MacaMacaYoYo!!!!!!!!! :D

2011-05-09 @ 15:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0