SWEAT

.
Haj på er! Kom hem från gymmet för ett tag sen och det gick hur bra som helst! De hade alla redskap som jag behövde så det var inga problem. Är lite trött i kroppen nu då jag först gick runt med en instruktör och gick igenom alla övningar och sen gymma hela mitt pass en gång själv. Har liiiiiite lust att ge mig själv två poäng för det... fast nee inge fusk! Det roliga var att i med att jag har mitt egna program så gjorde jag det på en avdelning med fria vikter mm och det är där alla jäkla muskelknuttar kör så kändes lite mobbat när jag kom ner där och alla glodde. Men men i slutet av sommaren kommer jag vara en av dem!
.
NEEE nu ska jag gå ner och äta lite tårta och dessutom hör jag att min mobil ringer där nere! KRAM
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0