SALT

.
Punch var fullbokat så istället sätter vi oss och äter på Salt. Behöver ta det lite lugnt efter denna natten känner jag, haha. Håller på att packa för fullt och det känns inte så kul att behöva åka till ett träningsläger med dagar fulla av träning och nätter sömnlösa på luftmadrass då jag redan ligger efter lite med sömnen, förkyld och så himla sliten! Hade gärna stannat hemma en vecka först men men, det kommer bli skit kul ända! De vet jag!
.
Nog om det, här är lite bilder på dem fina examens presenterna jag fick igår av min familj och släktingar, blev så himla glad! Rosen och trä tulpanen fick man från skolan.
.

Kommentarer
Postat av: S

grattis grattis grattis for idag e det din fodelsedag hurra hurra huraaaaaa!<3<3<3

2011-06-22 @ 11:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0