Nice

Vaknade upp rätt tidigt i dag och åkte till optikern. Mitt synfel är som det alltid varit och jag kommer behöva båda glasögon och linser nu när jag kommer börja träna volleyboll varja dag. suger lite.. men måste börja använda det annars kommer mitt ena öga bara bli sämre och sämre säger dem tills det inte går att göra någonting åt längre.
.
Var även på både Actic och Form för att se vilket gym som hade det bästa och billigaste erbjudandet och det är fan dåligt så jävla dåliga erbjudande dem har för någon som vill träna på ett gym under en sommar. Aja det bästa alternativet blir i alla fall på Actic vilket jag är glad för, då kommer jag kunna träna med mina vänner och mamma och dessutom kommer jag kunna simma oftare! Ska dit redan i kväll och så ska en instruktör visa mig hur alla maskinerna fungerar. Hoppas bara att dem har alla maskiner och redskap com jag har med i mitt träningsprogram men det borde dem!
.
Aja nu har jag precis ätit och legat och kollat färdigt på filman som jag somna till igår. Nee solen lyser så nu byter jag ut sängen mot solstolen! Laterooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0