Midsommar!

.
Heejsan! Hoppas ni hade en fin midsommar igår fast det regna då och då! Jag firade den hemma hos Sara med ett gäng härliga tjejer och bara myste och skrattade! Min kamera var med igår man jag var bara för himla trött för att ens tänka på att ta upp den, funderar på att fråga Patricia om hon kan skicka lite bilder, fast nee det orkar jag inte heller. Idag är jag lite sliten men sov verkligen ut i natt! tolv timmar och det behövdes verkligen! Sen har jag och Sara tillbringat dagen på Asian Palace! Nu är jag hemma och idag blir att börja sommarträningen! Eller nee väntar nog tills imon så kan jag köra fullt ut! Imon kommer även lite bilder på mitt rum och lägenhet i Falköping! Puss
.
.
Mys , men blev ingen krans i går :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0