June

Haajsann!
Det är juni och sommar, 16 dagar tills skolavslutning och 22 dagar tills min födelsedag! smileyface :D Sitter och kollar gossip girl nu och är helt fast! snart färdig med den första säsongen och måste ju liksom se fortsättningen.. även om jag sett det typ flera gånger innan, hehe. Är ledig nu i fem dagar vilket är totally wonderful! ska försöka bli färdig med så mycket plugg som möjligt fast jag är så skoltrött. Hade föresten redovisning i bild idag vilket gick super bra! Hela arbetet såg så himla fail ut ett tag men nejdå! Annars tänker jag bara njuta av de här dagarna med mina vänner och låtsas att det är sommarlov!
Fan alla avsnitt på den här skivan tog precis slut.. nu måste jag massa min min röv (som jag fortfarande träningsverk i) fram till tvn! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0