Every little breath

.
.
Tjena på er! Hoppas ni haft en fin helg för jag har haft en jättebra!
Gårdagen och natten spenderades hemma hos Sofia med goa tjejer vilket var jätte trevligt! Kom hem vi två tiden och tog en lång promenad och mötte upp Sara. Nu har jag bara suttit hemma och kollat på Swedish beach tour finalerna och plugget hemkunskap vilket jag kommer fortsätta kvällen med! Veckan som kommer nu kommer var helt full smockad med grejer! Blir lite stressad när jag tänker på det. Imon är det grillning med klassen och måste även fixa skor till avslutning och boka allt till lördag, på Tisdag Liseberg hela dagen :D, Onsdag Balen, Torsdag skolavslutning, Fredag packa, Lördag upp till göteborg för beach tävling och sen direkt till lägret i Falköping som varar i fem dagar! Allt kommer bli så himla roligt men det är ändå sjukt mycket! Kommer nog inte hinna med att uppdatera så mycket men ska ta mycket bilder under de här dagarna som ska upp här sen! Här är lite bilder från gårdagen som jag låna från Patricia! Kram
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0