B-day Cake

.
Blev då inte att jag och mamma gick till gymmet idag inte! I stället gick vi ner och köpte en försenad födelsedagstårta till mig. Fick ju aldrig någon i med att jag inte var hemma på min födelsedag.
.
Lite trött nu så tänkte krypa ner i sängen och sätta på tvn. Det är så skönt att ha sommarlov och kunna ligga och titta på filmer sent in på natten. Nejmen imon har jag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska alla fall till optikern med Pappa och sen får vi se om jag stickar iväg till stranden med mina vänner. Vill verkligen fixa mitt gymkort också och behöver dessutom börja fixa lite tills Fanny och hennes kompis Jennifer kommer på Tisdag. God natt på er!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0